En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

02 juli 2013

Fantastisk Marked

Vi holder ferie i denne uge og tilbringer den i et sommerhus lidt udenfor Hvide Sande. Idag på vej mod Ringkøbing stoppede vi i Søndervig og sørme om der ikke var bagagerumsmarked. Uha jeg var træt af at jeg havde glemt min pung, og derfor måtte nøjes med at tikke ved manden:-)
Fandt en fantastisk dame som havde en masse retroting med. De fedeste kjoler (havde man bare været str. Åleslank:-) ) Men jeg fandt en del stof der bare måtte med hjem. 
Dette var nye stoffer. Alle bomuldsstof.  Er helt vild med det øverste - totalt lækre farver. Skal virkelig i tænkeboks for at finde det rigtige projekt 
To sæt sengetøj i god kval.

Fik det hele + et lagen for 50kr.... 😜

Senere fandt jeg også lidt tøj til Alberte. Der var så mange fede ting og jeg kunne have brugt timer der.... Men familiens tålmodighed var ikke med på den ide😁

2 kommentarer:

  1. Åhhh det marked kender jeg!! Der er altid de skønneste ting, jeg bruger altid penge der, men da det er billigt, går det jo nok...
    Fine ting du fik med!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. wow det var et godt køb, glæder mig til at se hvad du skal sy :)

    SvarSlet