En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

15 juli 2013

Der gik en uge...

Hold op hvor tiden bare flyver af sted. Syntes ikke jeg når noget, og samtidig må jeg indrømme at mit kreative gen er på et lavt blus for tiden. Sofaen og sengen har trukket i mig. Har bare været så træt...
Denne uge havde jeg store planer for, men de kommer vist til at blive udsat lidt.
I weekenden kørte vi Alberte op til min mor i deres campingvogn. Den ligger fast i Hals og Alberte ELSKER at være deroppe.



Hun skal være der hele ugen kun sammen med mormor, da morfar tog med os hjem for at arbejde.
Havde forestillet mig jeg skulle udnytte hele denne uge til at sy, sy og atter sy. Men sådan kommer det ikke til at gå. Der er åbenbart lige nogle andre ting vi også skal nå - siger manden:-) første projekt - klippe hæk - er overstået:-)
Men fik lige tegnet lidt mønstre af og klippet nogen stof



Et par bukser og en kjole. Begge fra denne bog, som har nogle rigtig fine basismønstre i.




Håber der bliver tid til at kører det igennem maskinen senere på ugen.
- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Nu nyd at have lidt Mette-tid, vil du love mig det!!

    SvarSlet