En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

05 december 2012

Nye kreationer

Det næste store der skal ske her i huset er at Alberte skal have renoveret værelset og bl.a skiftet sin tremmeseng ud med en stor pige seng:-) billeder af denne kommer senere.
Men jeg går lige så stille og forbereder nogle ting til dette.



Bl.a har jeg lavet 3 bogkasser til et kommende læsehjørne. Det er noget selvklæbende hyldepapir fra Tiger.

Og for efterhånden lidt siden har jeg færdig gjort disse projekter, men bare ikke fået dem vist frem



Dette halsrør hæklet i det lækre bomuld/lammeulds garn fra garngaragen.
Elsker det allerede og det bliver flittigt brugt her i kulden.




Denne kjole er syet efter et mønstre fra Stof og stil. Er super glad for den og absolut ikke sidste gang sådan en skal laves :-) og så lige undskyld den ikke lige er blevet strøget efter vask:-)
-
Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Hallo Mette hvor er du produktiv! Og du har også syet en kjole, den skal vi da se på i nystrøget tilstand skal vi ikke :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie. Jo jeg skal nok lige få den strøget og så vise mig som fotomodel :-)

      Slet