En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

20 december 2012

Hæklet vest


Der er lidt stille for tiden, men jeg er begyndt optrapning af timer på jobbet og det går lidt ud over de kreative outputs.
Samtidig driller overlockeren igen og har ikke lige haft energien til at sætte mig ned og blive gode venner med den igen:-)
Men dog har jeg endelig fundet en opskrift på en hæklet vest i Alberte str. Har før set den i baby.
På forhånd undskyld billedkvaliteten. Mangel på lys:-(




-Den bliver hæklet i Kreta garn fra Stof2000. Jeg vender tilbage med link til opskrift når den er færdig. Den er på eng. Så overvejer at spørge om lov til oversætte den.

Juleferien nærmer sig og jeg glæder mig:-)
Juletræet er pyntet og vi er ved at være klar til 3xjul. Ja sådan er det når når man selv er skilsmisse barn og med bonusbørn. Med hvad de er jo også hyggeligt og egentlig rart at gaveregnen deler sig over nogle dage især for Alberte.

Håber i alle vil få nogle gode juledage.

Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Åh ja, spørg endelig om du må oversætte vest-opskriften for jeg er super interesseret i en hæklet vest i barne- og ikke babystørrelse : )
    Og 3 x rigtig glædelig jul til dig! Kh. Liv

    SvarSlet