En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

01 november 2012

Færdig men ikke helt glad


Så blev denne sag endelig færdig. Har været igang i alt for lang tid. Men det var som om at lysten forsvandt lidt da jeg konstaterede at den nok ikke er stor nok til Alberte. Jeg har ellers forsøgt at gøre den størrer.
Nu prøver jeg at vaske den og så må vi se om jeg kan få den på modellen. Ellers vil jeg søge efter en aftager til den. Syntes den er for sød til bare at ligge og gå til spilde. Og i øvrigt for meget arbejde :-)






Farverne snyder lidt. Den er hæklet i bomuldsgarn fra Søsterne Grene. Farverne er mere støvet i virkeligheden
-

Posted using BlogPress from my iPad

7 kommentarer:

  1. Øv altså! Jeg håber du kan få den til at passe, måske du kan strække den i våd tilstand :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja øv. Har nu forsøgt at vaske og strække den. Nu skal den bare tørrer og så krydser jeg finger for den passer.

      Slet
  2. Hold nu op et stort arbejde! Den er super sød, så jeg håber I får glæde af den. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja hold op der var mange ender :-) men noget pis den ikke er størrer :-(

      Slet
  3. Det er godt nok et flot stykke håndarbejde. Håber den passer:)
    Kh Rikke
    www.bareschoen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej!! waow flot lille trøje, og hvor er det bare ærgerligt at den ikke passer, kan du ikke kogevaske hende lidt?? hi hi

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker. Oh jo det var en god ide:-) tror du hun vil protestere med en tur i tørretumbleren ha ha

      Slet