En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

06 november 2012

Bytte bytte købmand

Sidder med en grovbolle med hjemmelavet æblegele (fra en sød kollega) og en kop hyldeblomst/æble the.



-Dejlig måde at starte eftermiddagen på:-)

Samtidig nyder jeg mine fund.
Har før omtalt butik Knæhøj i Kolding, som er et besøg værd. Jeg har lidt tøj hængende i kommission og idag kunne jeg så "handle" lidt uden at skulle arve penge op af lommen. Ja fik faktisk lidt med i stedet.

Det blev til dette til prinsessen. En Ej sikken lej bluse, pomp de Lux nederdel og en Hummel trøje - Elsker genbrug :-)









Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. mmmm, bliver jo helt lækkersulten:-) fedt med genbrug - det er altså genialt og jeg syens det er nogle rigtig pæne ting du fik med hjem.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet