En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

29 april 2012

Endelig søndag

Så nærmer slutningen sig på en lidt hård weekend. Prinsessen blev sendt på weekend med mormor og morfar og så var der dømt oprydning/omrokering/rengøring for mor og far. Huset har fået den store omgang og nu føltes det som en helt nyt hus. Lidt nyt møblement og flytten rundt og smidt ud. En hård omgang men det er det hele værd når man nu sidder og nyder det.
Næste projekt bliver endnu bedre. Jeg har nemlig overtale manden til at vores vores hoveddør ikke skal bruges mere men i stedet skal den lille gang der er omdannes til mit krea værelse :-) yubiiii. Det bliver så fedt at få mere plads til det hele og ikke mindst rykke ud fra hjørnet i soveværelset. Glæder mig helt vildt til at vise billeder.
God søndag til alle.

1 kommentar:

  1. Lyder spændende med krea-rum som jo er helt uundværligt. Glæder mig til at følge med på din blog.

    SvarSlet