En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

22 april 2012

Billig garn og evighedsprojekt

Så har jeg fået mig et evighedsprojekt. Og det bliver sikkert ikke færdig indenfor en overskuelig fremtid, men det er sådan et man kan have med overalt.

Var i Odense igår og det gav mulighed for en tur forbi Krestoffer for at shoppe billig Drops garn :-)
6 kr pr nøgle for bomuldsgarn - det skulle udnyttes. - og det blev det. Hele 30 stk kom med hjem i posen. Og er nok nødt til lige at have min søde bonusmor til at smutte forbi og hente 10 mere.
Her er så hvad det meste skal bruges til.


oldefirkanter så jeg forhåbentligt kan få et dejligt tæppe - På et tidspunkt. :-)

God søndag til jer alle.

1 kommentar:

  1. Skønt du fik fat i noget garn. Jeg har også bestilt mere, når det er så billigt, kan man slet ikke lade være.
    God aften til dig og dine

    SvarSlet