En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

19 december 2014

Julegave til min mor

For efterhånden lang tid siden var jeg forbi lagersalget hos Georg Jensen Damask her i Kolding.

Udover en masse færdigvarer til billigere priser, solgte de også reste stof.
Lige guf for sådan en som mig.

Jeg fik købt en stykke stof som lige præcis passede i målene til to løbere. Så i stedet for at betale 3-400 kr for 1 løber fik jeg 2 stk for 100 kr. Krævede en smule syarbejde og et strygejern.


Elsker at spare penge og samtidig give noget jeg ved falder i god jord. Og så har det jo også lidt et hjemmelavet touch over sig.

12 kommentarer:

  1. instagram takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    aşk kitapları
    tiktok takipçi satın al
    instagram beğeni satın al
    youtube abone satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok takipçi satın al
    youtube abone satın al
    tiktok beğeni satın al
    instagram beğeni satın al
    trend topic satın al
    trend topic satın al
    youtube abone satın al
    beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    sms onay
    youtube izlenme satın al
    tiktok beğeni satın al
    sms onay
    sms onay
    perde modelleri
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    tiktok jeton hilesi
    pubg uc satın al

    SvarSlet
  2. Vil du dele dette opslag på din facebookside? Så få nogle likes herfra https://viplikes.dk

    SvarSlet