En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

01 november 2014

En ny model

En lækker ny model.

Den er syet i en lækker mørkeblå sweatstof fra lageret.

Den er super komfi og lækker at have på. Modellen er fra Symagasin 01/14. Nogle gange må det bare gerne være simpelt og uden de store detaljer.

Jeg har længe søgt efter et mønster på en simpel bluse.
Havde noget lækkert strikstof liggende som jeg gerne ville have en bluse i, men har ikke kunne finde et mønster der passede.

Så da jeg havde syet ovenstående tænkte jeg - den må kunne viderudvikles.

Har undladt lægget og kraven og så kortet den af i længden og på ærmerne. Syntes den er blevet super fin. Men undskyld billedets kvalitet. Kan nu se at den ser beskidt ud - men det er den altså ikke.

Så endnu to modeller med stof fra lageret. Ja ja der bliver mindre og mindre på det lager - dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar