En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

27 juni 2014

Kjoler i lange baner

Maskinen har spyttet endnu en kjole ud til mig... Elsker at have fundet noget der passer:-)


Stof fra lageret :-) det blomstrende har jeg købt hos Cathy's design i Kolding.
Kantbåndet er neon koral farvet folde elastik. Det er skisme smart når man lige bliver venner med det :-) Det kostede et par opsprætninger :-) 
Og det bedste er de næste to er på vej:-) 
Har faktisk også lavet min første bestilling - og den passede og min kusine blev vildt glad. Faktisk har hun bestilt en mere.:-) dejligt at andre også vil gå i det man laver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar