En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

30 august 2013

En lang tid med stilhed

det er hvad der har været her på bloggen. Vi har holdt ferie og en dejlig en af slagsen.
Eller vi holdt en uge sammen og den blev brugt på Mallorca.


Vi hyggede, badede og spiste en masse god mad.

Den sidste uge forlod jeg familie for at være frivillig hjælper ved  EM i ridning i Herning. Et fantastisk arrangement. Hårdt arbejde men også masser af sjov og god ridning.
Det var dog lidt hårdere end forventet at undvære især Alberte. Hende og Frank holdt ferie herhjemme og det var lidt hårdt at høre om alle de ting de lavede.

Nu er hverdagen startet igen og den første uge er allerede gået. Tiden flyver og inden vi ser os om skal man til at tænke på julen. Puhaa

Der blev overhovedet ikke lavet noget kreativt i de to uger. Havde hækletøjet med til Mallorca, men havde glemt opskrifterne -- FLOT Mette.

Jeg er dog i fuld gang igen, og arbejder på en kjole til mig selv - mere om det senere.

Nu håber jeg bloggen kører for fuld gas igen. Jeg elsker min blog og jeg elsker at følge alle jer andre. i er en kæmpe inspiration og jeg håber ikke for mange går over til ren instagram. Der er jeg slet ikke med. Nok mest fordi jeg ikke har fundet ud af hvordan det virker. :-)

2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage! Glæder mig til at se kjole-projektet! Og ellers læse med på bloggen...
    Og jeg fistre ikke over på instagram jeg har nemlig heller ikke fundet id af hvordan man gør...
    God weekend
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker. Dejligt at høre jeg ikke er den enste der ikke har knækket koden.:-)

      Slet