En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

19 juni 2013

Nyt garn og mere forkælelse i sigte

Ja garnet er det på mit hoved, så helt nyt er det jo egentlig ikke, men det har fået nyt look.

 Kort og dejlig sommerhår og så lige en gang farvelade. Lidt svært at se på billedet, men næsten helt lyst er det blevet. Er rigtig glad for det.

I Mandags var jeg en tur i centeret med min søde mor. Jeg skulle finde et outfit til et bryllup vi skal til på lørdag. Desværre kunne jeg ikke passe nogle af mine kjoler i skabet. + 10 kg på under 1 år kan ses og mærkes :-(  Godt jeg ved det skyldes medicin.
Fandt denne skønne sag. Godt nok lidt en invistering, men den har protentiale for at kunne syes ind, når jeg smider nogle kilo. Så det skulle gerne være en jeg kan bruge i fremtiden også.
Så var jeg nødt til at kigge på sko også. For en gangs skyld har en af hestene valgt at trampe på mig :-( Samme tå som sidst og den gør godt nok AV. Men det betyder også at jeg absolut ikke kan have ret meget fodtøj på uden smerte. Så hvis jeg ikke skulle ankomme i klip klapper eller bare tæer måttte jeg på udkig.
Faldt for disse. Dejlige ECCO sandaler, med plads til tåen :-)
Fredag er der bestilt tid til manicure og så må jeg også være klar til Bryllup på lørdag :-) Styr på det hele - eller næsten for gaven har jeg absolut ikke styr på.
Fik ellers en genial ide (syntes jeg selv) - et gavekort til en fotobog, så de selv kan lave en efter brylluppet. Men jeg kan ikke rigtig finde nogle steder hvor man kan købe gavekort online. Må prøve at ringe lidt rundt i morgen....

5 kommentarer:

  1. Wauw! hottie, der super smart til dig. Og kjolen er super flot. Det kan ikke andet end blive en god fest på lørdag :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  2. piiift du ser super godt ud med det nye garn :) og smuk kjole.

    SvarSlet