En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

27 februar 2013

1 år

Min blog har nu eksisteret i et år - og hvilket år. Har på ingen måde fortrudt at starte dette op. Elsker at dele mine verden med dem så gider følge med:-)
Over 30 faste læsere og mere end 3500 visninger - ja det er jeg altså både glad og stolt over.
Jeg elsker også at følge alle jer andre bloggere og lader mig dagligt inspirere af alle de fantastiske indlæg.
Blogverden har også giver mig mulighed for at møde nogle af jer og det har været fantastisk. Håber det næste år vil give flere muligheder for dette.
I den nærmeste fremtid skyder jeg min første give away igang. Det er vist på sin plads:-)

4 kommentarer:

  1. Kære Mette, synes du har en dejlig blog og kan godt lide at følge dig :)
    Just keep on.
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet