En blog om mine interesser som omfatter en stor del af det kreative univers. Men mest hækling, Syning, scrapbooking, glaskunst og bagning. Måske også små indlæg om min dagligdag med familien.

23 august 2012

Et besøg værd.


Jeg har gjort en fantastisk opdagelse i Kolding. Der er kommet en ny butik - jeg blev helt varm indeni da jeg kom derind.
Butik Knæhøj hedder den og ligger lige over for biblioteket. Det er en rigtig retro verden. Desuden tager hun tøj af gode mærker i kommission - syntes priserne generelt var ok og der var godt nok mange fine ting
Jeg tog lidt billeder jeg vil dele med jer






-


using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Uh, det ser lækkert ud!
    Det skal jeg huske, hvis jeg kommer til kolding.

    Kh maj

    SvarSlet
  2. Pyha - der er mange ting jeg gerne ville eje. Jeg har desværre alt for langt til Kolding, men butikken ser ud til at være et besøg værd.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Ja har allerede været der to gange i denne uge. :-) mit sidste køb skal jeg lige ha taget et billede af, hvis jeg ellers kan få lov at låne det fra prinsessen:-)

    SvarSlet